og

港式菠蘿包再進化|屯門小店首創UFO飛碟堡

每到3點3下午茶大家都鍾意食件撻,吔個包。其中菠蘿包更是經典之作,中間夾塊鮮牛油,邪惡又美味。最近屯門一間新開外賣小店BaoBao Planet 創意十足,將傳統菠蘿包化身成UFO造型,因夾着不同餡料令麵包脹卜卜,賣相可愛,似飛碟亦似星球。

BaoBao Planet
BaoBao Planet的星球菠蘿包飛碟
小店位於屯門華都花園美食集中地。


飛碟共有8款口味選擇,分別有秘製汁燒牛小排($59)、柚子蜜汁炸軟殼蟹($59)、鰻魚芝士蛋($49)及蜜糖芥末菠蘿炸蝦($49)等,全部即叫即製。

記者推介大熱口味辣肉醬芝士漢堡扒,飛碟切開後中間的芝士漢堡扒有流心效果滑蛋口感軟滑,菠蘿包微甜,配上辣度適中的肉醬、生菜番茄等配料,惹味開胃!

BaoBao Planet
辣肉醬芝士漢堡扒飛碟($42)

除了招牌飛碟堡,8款口味亦可選擇厚吐司,價錢$36起。



唔夠飽亦可配搭多款小食,如香芋地瓜丸、骨付豚肉腸、韓式炸雞球等,其中的天婦羅魷魚鬚,粉漿混入了紫菜、炸至鬆脆可口。

BaoBao Planet
天婦羅魷魚鬚(跟餐加$20,單點$32)
BaoBao Planet
飲品跟餐加$8就有一罐韓式果味梳打。
記者點了一份飛碟,一份小食配一罐飲品(共$70),份量較多,當正餐夠晒飽!

老闆娘透露店舖名稱是想創造一個美食星球,未來會推出甜食飛碟及手搖飲品,希望畀更多選擇大家,輕輕鬆鬆就能享用一餐。

【BaoBao Planet】

地址:屯門華都商場1樓65B舖
營業時間:11:30am – 8pm
電話:6223 8983