link_post_2021

2023米芝蓮街頭美食推介|西班牙油炸鬼北角開分店

新入選成米芝蓮香港街頭小食推介2023的 Twist & Buckle 尖沙咀總店最近再下一城,進駐北角開設首間分店,以「西班牙油炸鬼」之稱的Churro打響名堂,為了將最原始的味道帶來香港,老闆貫徹西班牙傳統做法,只用麵粉、水和鹽搓成,傳統的味道揉合創新的彎曲造型,炸至外層香脆,中心鬆化。

文:陳粒
圖:店舖提供

米芝蓮,西班牙油條,北角,twistandbuckle,churros


除了供應總店現有的招牌甜點,包括各款加了糖衣的西班牙油條外 ,亦會推出兩款新店獨有款式脆炸西班牙有餡油條和自選新地杯。油條內餡可自選牛奶焦糖或奶黃味,一份5件蓬鬆香脆的油條。

米芝蓮,西班牙油條,北角,twistandbuckle,churros
脆炸西班牙有餡油條($68)
米芝蓮,西班牙油條,北角,twistandbuckle,churros
升級糖衣Churros($38/1件)


自選新地杯可按個人口味任意挑選配料、糖衣及手工製醬料,配搭出色彩鮮艷、打卡一流的Churro!除自選配搭另有8款「冰火配搭」新地杯供應。想原汁原味品嚐正宗味道,不妨試試傳統原味Churro蘸肉桂砂糖,如是素食主義者,可選擇朱古力醬或海鹽焦糖醬,同樣滋味。

「冰火配搭」新地杯($58起)
西班牙油條禮盒($228)

為慶祝北角新店開張,5月6日2-5pm會現場免費派送即製西班牙油條,想一嚐西班牙地道街頭小食就唔好錯過啦!

【Twist & Buckle 北角分店】

地址:香港北角電氣道 180 號百家利中心地舖 
營業時間:12nn – 10:30pm
FB:Twist & Buckle
IG:@twistandbuckle