link_post_2021

極邪惡!食咗先算|大坑新開美式Pancake店

美食當前一於食咗先算!cafe店林立的大坑,最近又新開一間美式早餐店 Fatties Diner,店舖細細但座位闊落,走美式懷舊格調,食物方面主打美式早餐類,有班㦸、牛角包窩夫、芝士通心粉及奶昔等。

圖、文:陳粒

班㦸有鹹有甜,店員推介懷舊美式班㦸,即叫即製,上菜時還冒着煙,兩塊班㦸夾着煙肉及炒蛋,面頭是半熟太陽蛋,班㦸濕潤厚實富蛋香、煙肉脆口但不乾身,配以海鹽焦糖醬,又鹹又甜出奇地夾,早餐來說份量較多,賣相相當吸引!

fatties,大坑,美食早餐,pancake,牛角包
懷舊美式班㦸($122)


至於甜食班㦸試了巧克力班㦸配焦糖香蕉,班㦸是朱古力味,配以兩條焦糖香焦及爆谷,面頭是大量忌廉,望落邪惡但入口輕盈。

fatties,大坑,美食早餐,pancake,牛角包
巧克力班㦸配焦糖香蕉($78)

美式早餐店走唔甩一定有奶昔,記者就分別試過香蕉朱古力奶昔及LOTUS焦糖餅乾奶昔,奶昔造型隨機,分別是粉紅色及粉藍色的入口即溶棉花糖,倒轉的甜筒及焦糖爆谷,賣相IG-able!兩杯奶昔不會過甜,如覺得太膩可以選擇咖啡或茶,減低體重負擔。

創辦人之一表示曾在紐約的班㦸店工作,對於美式早餐有深入研究和經驗,除了經典口味外,將來亦會推出更多創新款式,滿足一班鍾意試新嘢嘅港人。現時有泰式芒果糯米飯班㦸,配搭及賣相已很吸引,味道如何就等大家親身一試啦!

【Fatties Diner】

地址:大坑京街22號地下
營業時間:10am – 6pm
FB:Fatties Diner
IG:@fattiesdiner