link_post_2022_亞玉糖水

荃灣名物亞玉豆腐花|袋裝糖水各區小店上架

相信大家行經荃灣路德圍都見過一種奇景:永遠有兩間店舖並排的豆腐花店大排長龍,而其中一間便是主打傳統港式糖水,碗碗足料、價錢實惠的亞玉豆腐花 ,小店以$3豆腐花聞名荃灣,每日開舖都會引來一眾街坊「恭候」。最近亞玉豆腐花與十多間位於九龍、新界區的良心小店合作,齊齊將五款本來只在自己分店出售的袋裝糖水同步上架,包括芝麻糊、陳皮紅豆沙、海帶綠豆沙、涼粉和喳咋,實行為香港人帶來苦中一點甜。

五款亞玉袋裝糖水:芝麻糊、陳皮紅豆沙、海帶綠豆沙、涼粉和喳咋 各$35

亞玉袋裝糖水每包為二人份量,均於香港工場製造,用料新鮮,可以即開即食,無論雪凍定煮熱都一樣咁滋味。紅豆沙、綠豆沙等豆類糖水十分足料,豆沙份量較多,如果想清淡一點,可在糖水加入少量清水;想品嘗原汁原味的話,則建議連包裝落滾水煮7-10分鐘,包保大家食到舐舐脷。不過由於袋裝糖水無加入防腐劑,所以買到返屋企,最好雪喺0-4度嘅環境底下,可保存一至兩星期。禁晚市嚴重打擊了一眾鍾情糖水的夜貓一族,袋裝糖水既可節省排隊時間,又可隨時想食就食!

唯亞玉最出名的豆腐花因製作關係未有袋裝發售,要到本店及其他分店幫襯。

【亞玉豆腐花】

地址:荃灣荃興徑6號昌泰大廈地下5B舖|元朗阜財街2號宏豐大廈地下12號舖|紅磡船澳街99號遠富樓地下1A17A|屯門青山坊2號華樂商場地下12號舖
銷售點詳情:bit.ly/3uEYskV