og

人氣復古蛋糕店即將說再見| 店主:夢想唔止得一個

「想做就去做,最緊要開心。」是人氣蛋糕店Buy Me Cakes店主Rachel 給有夢想的人一句至理名言,話雖如此卻未必人人能像Rachel一樣說到做到。她大學畢業後便著手經營網店,售賣自製韓式復古蛋糕,憑着款式獨特、配色講究,開業第2年就已在觀塘開設實體店,現時IG更累積近3萬粉絲,不過小店早前宣佈將於6月結業,Rachel縱使萬般不捨,但也一如當初創業般果斷:「暫時離開香港照顧好自己心情先。」

想當初從沒學過烘焙及畫畫的她,只因「大學時期已幻想開一間好靚嘅店,有蛋糕有咖啡。」於是畢業後日以繼夜練習,努力實現夢想。3年後Rachel夢想成真,蛋糕店已得到不少顧客肯定,但她自覺經驗仍不足,需要增值各方面的能力才可令夢想更完整實踐,所以坦言這次離開「不是結束,而是一個過程」。想不到年紀尚輕的Rachel已擁有一套豐富的人生觀,令人更好奇她如何在零經驗下經營一間蛋糕店,並透過蛋糕看世界。

文:陳粒
圖:陳粒、店舖提供

buymecakes,復古蛋糕,觀塘
雪櫃內的蛋糕也像其中一件玩具般精美。
buymecakes,復古蛋糕,觀塘
Rachel自小熱愛追看各類卡通電影,並收藏復古玩具,把它們帶到蛋糕店跟大家分享,拼湊出店內每一處都是打卡位。


實現夢想一切由「試」開始

「試,咩都要試!蛋糕店都係試返嚟。」熱愛韓流文化的Rachel早在求學時期已喜歡韓式復古蛋糕,一次旅行中發現一間令她一見鍾情的蛋糕店。畢業後正準備投身社會卻遇上突如其來的空窗期,無聊之下嘗試整蛋糕「開頭只係整畀屋企人食,佢哋話味道唔錯,但零手藝加上手震令蛋糕上嘅手寫字好核突。」自問沒有學過烘焙及畫畫的她,每日花大量時間上網自學,練習唧花技巧至深夜,令她回想一路走來的心情:「開頭只係抱住一路做一路試嘅心態,要好多謝客人一路上嘅支持,令自己可以繼續進步。」

buymecakes,復古蛋糕,觀塘
Rachel第一個整畀屋企人的蛋糕。


打破網店蛋糕好睇唔好食傳說

要做到蛋糕好睇又好食的確唔容易。起初由接單、與客人溝通、配色、設計圖案等工序都由Rachel一手包辦。要減少蛋糕製成品與客人想像的誤差,Rachel會將客人提供的圖用ipad配色後再襯色,做好每一步溝通才動手唧花裝飾,不惜花上大量時間,為的只是做好每一個客製化蛋糕。Rachel深知自己由細到大都係3分鐘熱度:「但只要你夠鍾意,係會不斷求進步,開店初期整蛋糕為開心,而家認識到一班客人,會因為佢地而希望自己愈做愈好。」蛋糕訂單急增,小店亦增添小幫手,令Rachel可以更專注練習唧花畫圖技巧及研發蛋糕口味,其中華田香蕉味的創作靈感來自她細個食香蕉時,鍾意撒啲華田粉一齊食。

buymecakes,復古蛋糕,觀塘
蛋糕起初只做寫字及唧花款式,後來有客人要求畫公仔,但深知畫人物上的五官甚有難度,便向客人提出這個效果,誰知客人很喜歡,給她一支強心針,令她不斷鑽研畫公仔的技巧。


整蛋糕以外的挑戰

整得一手好餅之餘亦要處理蛋糕店的大小事務,不論人事管理、店舖宣傳等都令她感到吃力,自知時間管理方面比較弱,每晚做到凌晨才離開餅房,但亦不減她把握機會開班教整蛋糕及參加市集。「雖然擺市集冇錢賺,亦比平時整餅辛苦,要趕起好多貨,又要搬雪櫃出去,但都係一個整蛋糕以外嘅體驗,仲可以認識到一班好熱情嘅客,係一個好奇妙嘅連結。」

日瞓只有數小時的她還會設計一系列復古風貼紙、鎖匙扣等周邊商品,希望令Buy Me Cakes更完整。「我想Buy Me Cakes係一個個性化形象,有不同商品令品牌無處不在,唔係只賣蛋糕,食完就唔記得。」



活在當下忠於自己

問道現在蛋糕店擁有一定人氣及口啤,貿然結業會否可惜?Rachel坦言經歷多番掙扎才有這決定:「屋企人成日都話我靠符籙,做嘢唔諗後果。」然後又豁然開朗說:「最緊要忠於自己!工作上嘅夢想係整蛋糕,但人生上嘅夢想可能係去遊歷,人生好長,夢想唔止得一個。當你踏出第一步,自然會有路畀你行,話唔定我出走完又會返嚟開Buy Me Cakes 2.0呢,邊個知?」能夠擁有活在當下,及時行樂的Rachel希望每一個食過Buy Me Cakes蛋糕的客人都能夠抱着敢於嘗試的精神實現夢想,好好記住曾經擁有的人和事,我哋亦期待不久將來能夠再食到Buy Me Cakes的味道。

buymecakes,復古蛋糕,觀塘
訪問當天Rachel特意送給我們,多謝你!遲啲見!

【Buy Me Cakes】

地址:觀塘開源道55號開聯工業中心A座9樓904室
結業日期:6月4日(請留意店家的最新公佈)
Whatsapp查詢:6414 2467
IG:@buymecakes