link_post_0421

齊柏林✕閨家拍住上|食熱狗唔飲汽水可以飲湯

「唔係個個都有啖靚湯飲」,可能係唔少打工仔嘅心聲,唔好咁頹住!熱狗店齊柏林聯乘湯包專門店閨.家推出 《全港狗🌭齊飲湯》,照顧每一位缺乏湯水嘅香港人。即日起,於齊柏林各分店(中大除外)買任何食物加$29就飲到熱辣辣嘅花膠杞子煲雞湯。閨.家主張健康無添加、無防腐劑、無味精和足料見稱,今次將家的味道融入熱狗店,打破熱狗配汽水的傳統組合。

正式宣布合作前,兩店趁愚人節預告推出crossover花膠熱狗及熱狗濃湯!

閨.家的湯包雖然可以在超市或網上買到,但現場加熱即飲又另一番味道,記者就為大家率先試味。

澳式風情熱狗($38)拼炸魚薯條小食($30)加購花膠杞子煲雞湯,只需$29(單售$35)。
花膠杞子煲雞湯的花月膠勁足料大片,熱辣辣即飲。


即叫即製的熱狗滿滿芝士有拉絲效果,加上菠蘿和千島醬,甜甜酸酸夠開胃,獨食也不覺太膩。飲湯最緊要夠熱,一碗已有四嚿花膠加兩件雞件,實在足料,而且味道清甜不油膩,食完熱狗再飲啖熱湯,有舒胃滋潤感覺。

齊柏林一向創意多多,由單純賣熱狗到兩餸飯再自設工場整麵包,又不定時聯乘本地品牌推出新產品,即將又有加熱即食餸包登場,令人充滿驚喜。今次聯乘是期間限定,售完即止,想飲啖靚湯嘅朋友要趁熱飲啦!

閨•家 x 齊柏林【全港狗齊飲湯】

地址:齊柏林熱狗全港分店(中大分店除外)
網址:http://bit.ly/40Y8FG1
推廣日期:即日起至另行通知(可自行查詢或留意有關公佈)
IG:齊柏林 @zeppelinhotdog|閨.家 @homiefoodhk