fi

人氣薄餅送到你屋企🍕|Jacomax推港九跨區送貨服務

Pizza可算是香港人的Comfort Food之一,不過想拎返屋企食的話,自取又埡拃、送貨來來去去都係得嗰幾間⋯⋯最近人氣Pizza小店Jacomax正式開設跨區送貨服務,首階段包括港島、九龍、荃灣及將軍澳,就算人在對面海都可以食到。

上門送貨服務由下午12點30分開始,送到晚上10點15分,落單時只要選擇送遞時間段,並預早約送遞前1小時下單,開Party都可以由他們一「送」包辦。港島地區及將軍澳滿$550免運費,未滿則要依照地區而支付運費$30起;九龍地區及荃灣滿$750免運費,運費則由$45起。最低消費由$250起,即是買一個Pizza再搭樣小食/意粉就送啦,而家首次下單仲有85折。

新推出的網站下單系統。
記得埋單時剔埋Discount呀!


Jacomax 的薄餅總共有15款可供選擇,每個12吋。除了有經典薄餅如辣肉腸薄餅($196)、西班牙鯷魚薄餅($240)外,素食薄餅更加為人所知,其中藍芝士蘋果薄餅($196)更是熱賣必點之選。鹹甜配搭看似奇怪,但是蘋果的甜中和了藍芝士的濃,就連不少討厭藍芝士的客人都食過返尋味,是否芝士控都可一試。另外亦有各種意粉,如牛肉醬千層面($174)、香辣海鮮粗意粉($196),以及各種小食,如黑椒雞翼($64/5隻)、麥啤煮藍青口($152)等,啱晒一班人開心Share!

意大利辣肉腸薄餅 $196
藍芝士蘋果薄餅 $196
(圖片來源:Mee)
鹹香西班牙鯷魚薄餅 $240
(圖片來源:Mee)
麥啤煮藍青口 $152

【Pizzeria Jacomax】

下單傳送門:Jacomax Delievery

【將軍澳店】

地址:將軍澳新都城中心2期UG樓92-94號舖
營業時間:12:30pm – 3:30pm;5:30pm – 10pm

【上環店】

地址:上環東成商業大廈地下C舖
營業時間:12nn – 10pm

【銅鑼灣店】

地址:銅鑼灣渣甸中心地舖
營業時間:12nn – 10pm

FB:Pizzeria Jacomax
IG: @jacomax_pizza