腐乳魷魚絲_FI

香港老字號品牌破格之作︱大孖醬園腐乳味魷魚絲

本屆世界盃即將迎來尾聲,各位球迷如果要通頂睇波,手中又點少得幾種惹味、好送酒的邪惡零食呢?近期編輯部就發現了一款意想不到的嶄新口味零食——「腐乳魷魚絲」,原來是擁有50年歷史、本地老字號醬園「大孖醬園」與友良辦館聯乘推出的破格之作,每包售價為$24,略嫌比市面上其他種類的魷魚絲貴些少,但它是否貨真價實,就等AndThen試食專員品嚐過話畀大家知。

文:Layne
圖:Layne、相關品牌Facebook

大孖醬園 腐乳魷魚絲 老字號 新產品 友良辦館 魷魚絲 睇波之選 零食 旺角
大孖醬園最新的分店座落於旺角鬧市之中,舖位雖小,但勝在人流夠集中。
大孖醬園 腐乳魷魚絲 老字號 新產品 友良辦館 魷魚絲 睇波之選 零食 豉油廠 曬場
大孖是目前香港少數仍在香港設有豉油廠曬場的本地品牌,11月颱風吹襲時,負責人鄒生便需要由舖頭急急腳趕回曬場安排防風防雨措施。

甫開封,一陣醬料舖的雜陳氣味撲面而來,魷魚絲表面濕潤、呈金黃色,睇落似被一層薄薄的醬料包裹住。入口之後,魷魚絲的甜味較重,未覺有太濃郁的腐乳鹹香,不過口感頗為緊實,細細咀嚼後,齒頰間慢慢有餘香滋生,食到尾更會有極細微的辣味,整體來說算得上一款惹味的伴酒小食,值得一試。

大孖醬園 腐乳魷魚絲 老字號 新產品 友良辦館 魷魚絲 睇波之選 零食
腐乳魷魚絲 $24/包
大孖醬園 腐乳魷魚絲 老字號 新產品 友良辦館 魷魚絲 睇波之選 零食
魷魚絲表面呈金黃色,但食落腐乳的鹹香不太明顯,反而甜味較為突出。

不過提提大家,雖然腐乳魷魚絲在大孖醬料全線分店有售,但由於貨量有限,加上街坊積極捧場,許多時候都未必有現貨,大家最好先打電話到相關分店查詢貨況,問清楚後再落舖,免得摸門釘啦。

【大孖醬園X友良辦館「腐乳魷魚絲」】

價錢:$24/包
大孖分店列表:bit.ly/3Y4278p
查詢電話:6764 3517
Facebook:大孖醬料(網上商店)