煲仔榮記_FI

慈雲山榮記旺角插旗︱破格再創煲仔沙嗲牛沾麵

榮記茶餐室屹立慈雲山接近30年,首創的煲仔沙嗲牛肉麵一日可賣80份,口碑載道。店舖於上月進駐旺角開設副線分店「煲仔榮記」,推出升級版沙牛麵——「沙嗲牛沾麵」,湯底濃度比湯麵版本更加濃稠,挑戰食客們的重口味極限。另外,店內亦有以乾冰底座呈上的新菜式「虎蝦Come撈汁冰煲冷麵」,以及各款榮記自家製醬汁,包括蠔王、蒜油、蝦油等,方便大家買返屋企DIY。

文、圖:Layne

煲仔沙嗲牛 慈雲山榮記 旺角 煲仔榮記 沙嗲牛麵 門面
大批攞飛等位的食客四散地站於店舖門外,亦有路過的街坊好奇上前詢問店員招牌菜的做法。
煲仔沙嗲牛 慈雲山榮記 旺角 煲仔榮記 沙嗲牛麵 煲仔沾麵
煲仔沾麵 $78
煲仔沙嗲牛 慈雲山榮記 旺角 煲仔榮記 沙嗲牛麵 煲仔沾麵 沙嗲雜錦 魷魚 豬皮 牛柏葉
沙嗲雜錦($30)由魷魚、豬皮、牛柏葉三種材料組成,份量適中,可惜不夠入味。
煲仔沙嗲牛 慈雲山榮記 旺角 煲仔榮記 沙嗲牛麵 榮記自家製醬汁 蠔王 蒜油 蝦油
榮記自家製醬汁,價錢由$38起。

採訪當日正值假日午市,記者離遠在街頭已見到榮記顯眼的戲棚式招牌下,企滿輪候的食客。走進店內,格局與日式拉麵店相似,空間較小、只有約30個座位,裝潢行香港懷舊風。安裝於Bar檯位置上的室內花牌十分搶眼,赫赫寫有「煲仔榮記」四字,仿戲棚造型設計而成、抬手可拍,不失為一個打卡位。不過店舖空間不大、只有約30個座位,如果大家想一嘗沙嗲牛沾麵的滋味,就最好避開午市時間。

煲仔沙嗲牛 慈雲山榮記 旺角 煲仔榮記 沙嗲牛麵 花牌 霓虹光管 懷舊
店內花牌裝有霓虹光管及多個小燈泡,頗具香港八、九十年代街頭的味道。
煲仔沙嗲牛 慈雲山榮記 旺角 煲仔榮記 沙嗲牛麵 通花鐵閘 懷舊
裝在門口位置的通花鐵閘多數只能在舊區見到,雕通花紋的本意為保持通風,現在則主要是裝飾用途。

最令人驚喜的是,就算裝潢風格再變也無改榮記「貼地街坊小店」的特色,在蛋撻出爐時,師傅會大聲向店內食客宣佈,充滿市井地道感覺,而幾乎不到半分鐘,蛋撻就已經被買剩五個,十分搶手。難得有老字號殺入旺角,各位行過路過,都記住唔好錯過啦。

【榮記茶餐室旺角分店 – 煲仔榮記】

營業時間:12nn – 10pm
地址:旺角花園街1號鴻禧大廈地下K號舖
Facebook:煲仔榮記
Instagram:@bojaiwingkee