2

新年、年宵有埞去|港九新界4大特色市集

今個星期就是新年,相信很多人未到年初一個心已經放咗假,而學生甚至已經拋開書包準備去街,咁去邊好?編輯部為大家整理了四個市集,港九新界都有而且各有特色,甚至有明星KOL陪你過新年,有市集年三十晚更開到深夜,無論係放工、放假、放學都去得。

新年最緊要沾沾福氣,行勻曬咁多個市集今個龍年一定行運一條龍!

文:yuki
圖:相關單位提供

① 生意興龍 – LIFE MART 大型年宵及新年市集2024|行到忘形市集

近年市集越搞越大,又YouTuber見面會又演唱會, 不過仲有人唔夠喉,誓要有幾大整幾大,依個大會仲安排埋接駁車畀你玩到樂極忘形。LIFE MART、BLUE MART在D2 Place和饒宗頤館合辦《生意興龍 – LIFE MART 大型年宵及新年市集2024》,活動分兩階段:2月3 – 9 日的年宵市集和2月10 – 14日的新年市集,D2 Place 和饒館會同步進行年宵市集,而新年市集則在D2 Place進行。大型市集顧名思義咩都大同多,場地大,攤檔多,活動廣,一日都未必玩得曬。

兩個地方的市集邀請逾二百多攤本地文創及設計品牌、人氣 KOL 及 插畫師品牌攤檔,擺檔主題大同小異,不過饒館設有不同主題區域,包括「插畫文創區」、「人生占卜區」、「百龍霸展覧」等等。另外市集更有「物件射龍門活動」讓你大顯身手,新年當然也要祈福許願,現場亦有「夜空許願體驗池」和「金樹祈願裝置」,而D2在年宵時也有不同的小活動和裝置,例如繪馬、鳥居等。兩個場地更準備了大量與本地插畫家聯乘的紀念品,均是免費換取,一個市集有紀念品又有得畀你玩盡買盡!

市集不同區域:

占卜、 塔羅等身心靈類別的單位將會聚集在一起,讓人生路上感到迷途的朋友能夠得到一點啟示。
地點:饒館中區F座戶外位置
邀請了本地70多位插畫師聯乘創作接近100幅以龍做為主題的插圖作展出,迎接龍年。
地點:饒館中區F座地下室內
用作許願的精美許願船。
地區:饒館中區戶外

市集產品:

【生意興龍 – LIFE MART 大型年宵2024】

日期:即日至2月9日(年宵市集)
時間 : 1:00pm – 9:00pm (2月9日年三十晚到12:00am)
地點 : 荔枝角D2 Place ONE 2/F The Space 及 D2 Place TWO G/F The Garage+饒宗頤文化館

【生意興龍 – LIFE MART 大型新年市集2024】

日期:2月10日 – 14日 
時間:1:00pm – 9:00pm
地點 : 荔枝角D2 Place ONE 2/F The Space 及 D2 Place TWO G/F The Garage
(年宵市集期間將有免費LIFE MART 紅van,連接饒館和D2 Place,約15 – 20分鐘一班)

IG:@lifemarthk @bluemarthk


② 暴龍龍躍開運年宵 |鄭中基首辦市集

WEE~ 新一年如果好似想「龍咁威」,那一定要來元朗YOHOMall,因為這裏是龍威兼暴龍哥(鄭中基)的地盤。由鄭中基作為大佬的YouTube頻道「機動電視台RTV」全員會在元朗 YOHO MALL舉辦「暴龍龍躍開運年宵」,將商場化身為「猛龍個Mall」,為大家帶來5個暴龍哥的打卡位,並設有My Only Store「大佬好嘢」期間限定店坐鎮,以及多件聯乘「大佬好嘢」的精品如揮春利是封和衛衣。此外,現場更有逾40間本地手作、寵物、花藝及食品品牌,樣樣產品都注入「龍」年元素,包括:龍年禮餅、龍年寵物衣服等。今個龍年夠曬「龍」重。

新年小賭怡情大賭傷身,咁賭下運氣應該唔會點傷嘅,市集為大家帶來一個近4.5米高的「有種好運老虎機」試試運氣。如果唔夠,仲有個「大佬鬆畀你麻將館」「甩」下自己今年行咩運,唔包食糊㗎~結果唔滿意?咁不如許個靚願,有「龍運當頭許願樹」同「時來運到天下無敵風中轉」許完願再轉個風車一帆風順,簡直係一條龍服務!不過團隊將偽林村樹和偽車公廟風車搬來元朗一定好辛苦,有時間不如聽下「匪夷所思直播間」聽主持人分享set場的經歷。

五大打卡位:

「有種好運老虎機」
新一年,拉桿測試龍年運程,博一博中Jackpot滋味,龍年定必好腳頭。
「大佬鬆畀你麻將館」
新年當然要過過手癮!甩甩牌拼湊出啜核搞笑的祝賀語句。
「龍運當頭許願樹」
換上全新暴龍過年裝的大佬,於4.5米高「龍運當頭許願樹」下誠心許願、沾沾運氣。
「時來運到天下無敵風中轉」
轉風車,贈送運氣。
「匪夷所思直播間」
主持與大家分享「猛龍個Mall」的有趣事。

聯乘產品:

龍運當頭衛衣 
以機動恐龍作為主題
$480

【猛龍個Mall】

日期:即日至2月13日
時間:10:00am – 10:00pm
地點:元朗YOHO MALL I 及 II 中庭


③ 中環街市 x LOCOLOCO – 金龍迎福.新春市集|霓虹燈打卡市集

逛市集就是瘋狂買買買,最後一袋二袋帶回家,既然買咗咁多戰利品,緊係要打卡留念!今個新年,LOCOLOCO將會與中環街市舉辦「金龍迎福.新春市集」,主題將橫跨新年和情人節,而地下OASIS的上空會懸掛以中環街市以及龍年圖案為主的霓虹燈,除了將節慶氣息散播到中環街市每個角落,更是一個值得打卡的佈置。

市集每星期將會有約20個不同的手作及設計小店擺檔,新年時期全為新春產品,有揮春、繪馬、禮餅、木雕等。當臨近2月14日市集會更換成情人節主題,亦特設「浮遊花工作坊」,在情人節製作不會枯萎的花朵,帶埋伴侶嚟夠曬甜蜜。

「浮遊花工作坊」
日期:2月13日
時間:4:15pm – 7:45pm
地點:二樓主樓梯前
新年霓虹燈裝置

市集產品:

@nap.zzz.co 
雜錦司康禮盒 
龍年掛飾紙袋、開心果馬德蓮小蛋糕 X 2、 新年造型雜錦曲奇 X 2、棗泥合桃 X 1、NAP 利是封 x 6個
原味司康、伯爵茶司康、大吉蜜糖司康、XO芋頭臘腸冬菇蝦米司康、花生角仔味司康、芝士葱司康(每樣1個,合共6個)
$368

【金龍迎福.新春市集】

日期:即日至2月6日
時間: 12 :00pm – 8:00pm
地點:中環街市2/F 24小時行人通道及主樓梯前

IG:@locoloco_hk


④ 新 · 香城年宵一條龍|插畫家KOL現身市集

市集有明星又點少得本地插畫家?Marketoo 市集於尖沙咀 iSQUARE 舉辦年宵新春市集,雲集本地插畫家及 Youtuber,Youtuber包括:甜姨姨、Rose Ma等,而插畫家則有大麻成、厚面子、Oh …little sweet 等,他們都會在不同時間現身擺檔,睇啱時間同佢哋一齊過年!市集亦邀請了超過 50 間本地設計/手作品牌輪流擺檔,第一期已完結,第二期則在2月5 – 9日,第三期則是2月10 – 13日。市集產品包括衣服、手作香水、首飾等,大家更可以參加 Marketoo 市集聯乘香城的迎接龍年主題活動贏禮品。現場還有busking 表演,喺新年唔使只係聽「好一朵迎春花~」。

參與YOUTUBER :

本地插畫家:

市集產品:

@v_ringring
不同的新年款式耳環
$228/1對
@heart.blush
新年達摩毛公仔掛飾
為自家品牌6位主角換上達摩的服飾
$78/1個

【新 · 香城年宵一條龍】

日期:即日至2月12 日
時間: 2月2至8日2:00pm – 9:00pm,2月9日3:00pm – 12:00am,2月10至13日1:00pm – 8:00pm
地點: 尖沙咀 iSQUARE 國際廣場

@marketoohk