Feature Image, OG Image (1)

灣仔小店新推日本大熱千層酥|鹹甜「調色板」融入香港文化

甜品向來是港人的摯愛之一,打卡able之餘,食完人都會開心啲!除了雪糕、窩夫、班㦸、蛋糕等等食過無數次的甜品,今夏不如試試新品。一間上年開業、位於灣仔的良心食店「吔嘢事無所」,最近推出日本大熱的巨型千層酥Mille Presse,用兩塊酥皮夾住各種鹹甜餡料,酥皮樣子似足畫畫用的調色板,可算是「巨大化拿破崙」的更酥脆version。雖然是日本大熱甜品,不過由店內裝潢到食品包裝處處充滿香港氣息,究竟兩者可以點樣融合埋一齊?

文、圖:Coco

日本大熱的法式千層酥,是日本IGer打卡常客,現在香港都可以食到香港口味版本。

「吔嘢事無所」的店主Jones。


6吋酥皮三文治 小本經營落足料

以三文治起家的早餐店「吔嘢事無所」,最近推出的日本大熱的鹹甜千層酥,一共有6款口味,款款都足有6吋,內裡餡料鋪得毫不手軟,單拼價錢都在$70以內,5月開賣以來高峰時期可日賣過百份,小本經營的他們只有兩部自己改裝的焗爐,每部爐只可以做到一份千層酥,唯有「多啲嚟密啲手」。

製作一份千層酥也絕不簡單,酥皮出爐後,要先撒上糖霜,經火槍燒製才可以有焦糖花紋,然後要放涼一會兒才可與餡料結合,食落才會口感酥脆。內餡選材亦見用心:用自家調配的吉士醬做底,再放上不同靚料,例如青提千層酥中的蔓越莓乾是從澳洲入貨;酒浸提子不以常見的冧酒而改用伏特加自己浸泡,酒味更強烈。記者試食過後,最愛打卡不敗的煙韌拉絲麻糬配抹茶千層酥,酥脆配上煙韌口感一流;另外哈密瓜加風乾火腿的鹹甜搭配,大啖大啖咬下去這個組合的確係正!

青提子配酒釀提子乾千層酥 $58
千層酥當然即時享用最好,不過入袋放置稍後再吃都能保持香脆,未見因濕潤餡料而整腍酥皮。

不斷試錯不停試新

不過在高質食物的背後,其實也花上了不少心力體力。曾經是白領的店主Jones上年跳出「uncomfortable zone」,在毫無飲食經驗之下膽粗粗就開設食店。今年經歷個半月的不斷嘗試,才能推出「過到自己」的千層酥成品。Jones表示期間壓力頗大:「嗰個半月不斷試做唔同材料比例嘅吉士醬、試做唔同焗製時間嘅酥皮,食到要扣喉睇醫生,呢種壓力又同唔到其他人分享。」

「行行有本難唸的經」,要過到自己Jones就唯有不斷嘗試。


日式大熱 有陣「港」味

單看千層酥的樣子會以為是哪間文青Cafe的出品,不過「吔嘢事務所」的裝修卻反其道而行:店內播放著10年前的K歌如 《高山低谷》、《逼得太緊》,而牆上的裝飾是港人熟悉的「吔X啦你!」電影截圖、以及舊式按鍵手機 ,很在地。Jones表示其實裝修的巧思都已經隱藏在店名之中:「取名叫『吔嘢』,一來想大家易記啲『去吔嘢,吔嘢』,二來係想略盡綿力保留返少少廣東話文化。我希望香港人嚟到食嘢,見到啲裝飾都會笑一笑,放空一下,而唔係拎住部手機掛住做嘢,亦都係點解會叫事『無』所。」不止店名、裝修夠貼地,千層酥的包裝盒也邀請了移英港人繪畫灣仔一帶已消失或快將消失的景象,希望大家食住日式甜品,都可以「聞到陣香港除」。

比起現時流行文青的裝修風格,Jones把「吔嘢事無所」的店面裝飾加入港人熟悉memes,一張電影截團已經自動「有聲」。
另一邊牆壁則貼有現時流行的語錄、Hashtag,兩邊牆壁的裝飾都可引起兩代港人共嗚。
在畫師完成畫作翌日,就傳來灣仔「利工民」招牌拆卸的消息,恰巧亦被記錄在千層酥的包裝上。


小店出品還有三文治、咖啡、梳打、窩夫、便當、全日早餐等,有不少食品都加入了港式元素。例如招牌台式鐵板三文治,就加入食米線必食的土匪雞,不過將雞翼換成更多汁的雞扒,對於開業才一年的小店來說,食物種類頗多,自認「Chur底」的Jones卻表示想研發更多新品,「當初選擇開食店係因為我鍾意食嘢,亦都好鍾意試新嘢,希望未來店入面所有食物都可以融入香港文化。」她笑言自己的創業故事並無特別,不過單純對視如珍寶的事物保持熱愛,不斷創新,或許也算是種港人精神的體現。

咖啡湯力山茶花釀
這杯即將推出的飲品,現時為Secret Menu,獨家向AndThen.hk的讀者公開,大家可以先試為快。
倦島孜返(孜然炸雞配滑蛋三文治)$42
配上秘製孜然粉,熱辣辣食最正。
自炒辣菜脯強(菜脯炒蛋三文治)$29
早餐時段限定的菜脯蛋治,稍後亦會加入全日餐單中。
蝶豆花玫瑰梳打 $22
漸變色特飲向來是打卡之選,不過味道稍甜。

【吔嘢事無所 Out of the blue】

地址:灣仔軒尼詩道302-308號集成中心地下G4號
電話:6694 4128
營業時間:8am – 6pm(星期一至五);11am – 6:30pm(星期六);逢星期日休息
FB:吔嘢事無所
IG:@outoftheblue.hongkong