link_post_2021_0807G

冇WhatsApp,避一劫

話說我報咗一個興趣班——至於係咩興趣班,唔好理,反正你知嚟無謂,班中人見我公開發表卻會嬲豬——最後一課,老師忽然興起,點評一位在場學生(舊生來的,比較熟,就點評),結果,嗰位同學勁嬲,不停反駁,駁駁下,嬲到……執嘢走!

我唔知頭唔知路,就覺得,冇咩嘅,老師在乎一位學生,學生在乎他人看法,就係咁簡單。身處課室現場嘅我,冇咩心情聽細節,主要喺度諗:我嘅作品可以點進步呢?佢哋話買嗰本參考書,唔用淘寶可以點樣得到?諸如此類。

殊不知,該舊生憤然離場後,同學私語喎!我滿心疑惑:下?乜唔係老師與其中一位舊生嘅紛爭咩?點解其他人好似知道內幕?我就問:「你哋全部人……係咪好熟㗎?」同學就提及興趣班WhatsApp group chat,該位舊生平日在group chat的發言如何如何。

係喎,我不在WhatsApp group 之內。

點解呢?因為我根本就冇WhatsApp(半年前把心一橫刪app),興趣班上左一季,我從冇接收過課室以外嘅任何消息。

然後同學話:你唔喺個group,所以唔知!

我當時諗,頂,好彩我不在群組之內。

老老實實,我成世人最憎嘅就係gossip流言蜚語,誰誰誰咩咩咩,阿邊個又點點點……唉,真係唔想知——社會唔係咁樣教育嘅,社會一直向我哋暗示gossip嘅重要性:Gossip係資訊,你講錯嘢、表錯情、入錯貨,就係因為缺乏資訊,唔知內情——但我覺得,gossip偏偏就係阻你前途嘅事物,令你唔專心,唔一致,唔勇猛。谷德昭同我講過一番好好嘅經驗之談:「知道A嬲B,你就唔敢喺A面前提B,但機會到,A會同B合作,你好驚訝;呢個世界冇一世敵人,可惜你已經少咗一個機會。」

猶記住當時聽呢番說話,我在想:Gossip好危險!人人以為知道gossip就可以脫險,其實仲煩惱。

煩惱俗事,足夠消費一個人嘅心志。

多謝WhatsApp,因為冇咗你,我避一劫。花少好多心血去接收、分析、評價誰誰誰;我比較關心自己如何進步。

少一個是非場,會比較容易記住自己嘅初心。到最後,報個班,做個人,係為咩?豈不正正就係為「Enjoy個世界」?

我好鍾意人生,好鍾意知識。抱歉,世間多少負能量,係阻唔到我。

因為我死過;死過的人最清楚。什麼係重要,什麼係珍貴。

八月尾,親口講Sound Of Silence,藝術中心見!Enjoy!

卓韻芝 親口講 Sound of Silence
卓韻芝 親口講 《Sound of Silence》